Záchrana dát – objednávka a odovzdávací protokol
Popis poruchy, kedy a ako sa stala:
Ďalšie prejavy poruchy a okolnosti, pri ktorých vznikla: |
Umiestnenie najdôležitejších súborov:
Dokumenty | (Vždy zachránime maximum, uveďte čím máme začať) | |
Programy | ||
Účtovníctvo | ||
Fotky | ||
Video | ||
Hudba | ||
Grafické súbory | ||
Zdrojové kódy | ||
Iné |
Súhlasím s otvorením zariadenia.Týmto dávate súhlas k otvoreniu pamäťového média a beriete na vedomie, že po tomto úkone už nemusí byť možné na médium uplatniť záruku u predajcu zariadení, ak je ešte v záruke. | ANO / NE |
Zákazka je prijímaná a bude vykonaná v súlade so servisnými podmienkami spoločnosti ITHOPE s.r.o.uvedenými na www.ithope.sk
Objednávateľ svojím podpisom vyjadruje súhlas s týmito podmienkami. Vlastná záchrana bude vykonaná až po odsúhlasení ceny stanovenej po vstupnej analýze.
Expresný – príplatok 100% | Prednostný – príplatok 50% | Normálny | Ekonomický |
Zákazku prijal: ………………………dňa: …………. Objednávateľ: …………………………….
Ako ste sa o nás dozvedeli:
Reklama na internete Internetový vyhľadávač Reklama Inak:…………………………… |
Zákazku odovzdal: …………………….dňa: …………. Zákazku prevzal:……………………….